5 τεχνικές Marketing για να προωθήσετε την επιχείρηση σας
Σήμερα, υπάρχουν πολλοί τρόποι και τεχνικές ώστε να κάνετε μια σωστή προώθηση της επιχείρησης σας με αποτέλεσμα να βγείτε στις πρώτες αναζητήσεις της περίφημης Google.
Ωστόσο, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες από πολλές πηγές και μέσα ενημέρωσης για τα πάντα, έτσι για να προωθήσουμε ένα προϊόν και παράλληλα να βγει πετυχημένη η παρουσίαση του θα πρέπει να βρούμε κάποιες τεχνικές marketing και seo οι οποίες θα πιάσουν τόπο.
Εδώ θα λέγαμε ότι με ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό μάρκετινγκ που ο καθένας μπορεί να εφαρμόσει στη δική του επιχείρηση μπορεί να έχει και άμεσα αποτελέσματα. Εάν λοιπόν έχετε πάρει στα σοβαρά την ανάγκη να προσελκύετε συνεχώς νέο κοινό αλλά και να ενεργοποιείτε συνεχώς τους παλιούς πελάτες σας ώστε να προβαίνουν σε νέες αγορές, τότε πρέπει να είστε πολύ συστηματικοί με τον τρόπο που διαφημίζετε την επιχείρησή σας.
Παρακάτω θα δείτε τεχνικές και tips marketing για να κάνετε σωστή προώθηση στην επιχείρηση σας.
1 Προωθηθείτε με Google Adwords
Το εργαλείο Google Adwords, μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα, καθώς επίσης να σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Με τις διαφημίσεις σας στην Google μπορείτε να κάνετε έρευνα για να καθορίσετε ποια είναι τα πιο γνωστά ευρέως διαδεδομένα site ή blog για τον κλάδο σας που χρησιμοποιούν και συχνάζουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τις δικές σας αγορές στόχους.
H διαφήμιση είναι συχνά η κύρια πηγή εσόδων για αυτές τις ιστοσελίδες, ή blogs, άρα καλό είναι να ξεκινήσετε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες ή τους εκδότες αυτών των ιστοτόπων, με σκοπό να εμφανιστείτε στις σελίδες τους όπου και βρίσκονται χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Εάν επιλέξετε να διαφημιστείτε μέσω της Google βεβαιωθείτε ότι στις διαφημίσεις σας μπορεί κάποιος να κάνει κλίκ και να μεταφερθεί σε μια στοχευμένη σελίδα προορισμού στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας. Αυτή η σελίδα θα πρέπει να έχει περιεχόμενο ειδικά για το νέο προϊόν, μαζί με πληροφορίες σχετικά με το πώς και πού να το αγοράσει.
2 Search Engine Optimization (SEO)
O online ανταγωνισμός είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι μπορείτε να φανταστείτε. Πριν ξεκινήσετε να προωθείτε το προϊόν σας θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε μια ιστοσελίδα ή ένα blog φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης.
- Όταν ξεκινήσετε να παρουσιάσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, προκειμένου να έχετε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης, δημιουργήστε συγκεκριμένη σελίδα προορισμού για το κάθε προϊόν η οποία να περιλαμβάνει φωτογραφίες, περιγραφές ή video.
- Βεβαιωθείτε ότι αυτή η σελίδα είναι φτιαγμένη σωστά για αναζήτηση, πλήρης με λέξεις κλειδιά και περιεχόμενο, με title tags, αρχικό κείμενο, διεύθυνση προορισμού και όλες εκείνες τις Meta πληροφορίες που χρειάζονται και περιγράφουν ικανοποιητικά το νέο σας προϊόν.
- Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι εμφανής και εύκολα προσβάσιμη από την αρχική σας σελίδα, τουλάχιστον για την αρχική σας παρουσίαση.
Εάν λοιπόν ξεκινήσετε να κάνετε seo, θα χρειαστείτε:
- όνομα χώρου (domain),
- πακέτο φιλοξενίας (hosting)
- και εφαρμογές προβολής και διαχείρισης του περιεχομένου σας στο διαδίκτυο.
Θα πρέπει να κάνετε μια ποιοτική και ταυτόχρονα όσο το δυνατόν οικονομική επένδυση η οποία θα σας αντιπροσωπεύει και θα ενισχύσει την εικόνα σας στο Ίντερνετ.
3 E-mail Marketing
Το Email-Marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να παρέχεται καθώς και να κρατάτε ενήμερους τους ανθρώπους με τους οποίους έχετε αναπτύξει επαγγελματικές σχέσεις αλλά και με άτομα τα οποία ενδιαφερονται για τις υπηρεσίες σας.
Σκεφθείτε την ιδέα να δημιουργήσετε την δυνατότητα προ-παραγγελίας για το νέο σας προϊόν ή υπηρεσία, αποκλειστικά για αυτούς τους παραλήπτες.
Ακόμα καλύτερα, προσφέρετε το σε αυτούς πριν βγει στην αγορά, έτσι τους κάνετε να ξεχωρίζουν και ενισχύετε περισσότερο τις σχέσεις σας και την εμπιστοσύνη τους απέναντί σας. Επιπλέον μπορείτε να στέλνετε ενημερωτικά μηνύματα ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, έτσι ώστε να τους κρατάτε σε επαφή και να είστε στο μυαλό τους, χωρίς να γίνεστε πιεστικοί.
Μην ξεχνάτε ότι οι υπάρχοντες πελάτες, μας φέρνουν περισσότερους πελάτες όταν είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες μας.
4 Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing)
Τα social media είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων που σε πολλές περιπτώσεις έχουν αντικαταστήσει εντελώς την άμεση επικοινωνία. Άρα όλοι γνωρίζετε πως αποτελούν και ένα τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με το κοινό τους και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Facebook, το Twitter, το Linkedin και πολλά άλλα, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να στοχεύσουν με πολύ μεγάλη ακρίβεια σε συγκεκριμένους τύπους κοινού, ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες πώλησης.
Μια από τις πλέον συνηθισμένες μεθόδους προσέγγισης κοινού μέσω Sodial Media είναι η προώθηση διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω της πλατφόρμας του Facebook.
Σε αυτή την περίπτωση, οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν το κοινό στην ιστοσελίδα τους μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων που εμφανίζονται στο Facebook ή να αυξάνουν συνεχώς την αναγνωρισιμότητά τους μέσω διαφημιστικών banners.
5 Affiliate Marketing
Το Affiliate marketing απευθύνετε κυρίως σε όσους ενδιαφέρονται να κάνουν πωλήσεις και είναι ένας σχετικά εύκολος, ασφαλής και οικονομικός τρόπος προώθησης.
Η διαφήμισή σας μπαίνει σε site που σας επιλέγουν και δίνετε μία προμήθεια για κάθε πώληση που κερδίζετε από τη διαφήμιση αυτή. Υπάρχει ποικιλία στη μορφή των διαφημίσεων αν και συνήθως πρόκειται για banners ή άρθρα με links σε προϊόντα.
Χρήσιμο άρθρο
Διάβασα 5 τεχνικές μάρκετινγκ που μοιραστήκατε. Αλλά μου αρέσει SEO. Ωστόσο, χρειάζεται χρόνος!