5 συμβουλές do-it-yourself SEO
Έχετε κατασκευάσει το νέο σας e-shop, έχετε καταχωρήσει τα νέα σας προϊόντα της επιχείρησης σας αλλά η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα;
Αυτό μπορείτε και πρέπει να το αλλάξετε καθώς υπάρχουν κάποιες συμβουλές do-it-yourself Seo, δηλαδή κάποια έξυπνα tips ώστε να εφαρμόσετε μόνοι σας και να ανέβει άμεσα το e-shop σας στα ύψη στις αναζητήσεις στην Google.
Θα πρέπει λοιπόν να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σας.
1 Έρευνα Λέξεων κλειδιών
Το κυριότερο από όλα είναι να ξεκινήσετε με την έρευνα λέξεων κλειδιών. Μην υποθέτετε ότι γνωρίζετε τι θέλουν οι καταναλωτές.
Η έρευνα λέξης-κλειδιού παρέχει μια κατανόηση των λέξεων και των φράσεων που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να βρουν τα προϊόντα σας. Βοηθά επίσης να μετρήσει τη ζήτηση για αυτούς και προσδιορίζει τα θέματα λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν οι πραγματικοί ερευνητές στις αναζήτησης τους.
Τα καλύτερα εργαλεία λέξεων-κλειδιών όπως φυσικά το Google keyword planner tool προσφέρουν μια ποσοτική βαθμολογία ζήτησης που βοηθά να προσδιοριστεί η σχετική τιμή στο στόχο κάθε λέξης-κλειδιού.
Το Google Planner για λέξεις-κλειδιά είναι το εργαλείο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, αν και θα χρειαστείτε μια ενεργή καμπάνια Google Adwords ώστε να αποκτήσετε τα πιο χρήσιμα δεδομένα.
Τα εργαλεία αναζήτησης λέξεων-κλειδιών που δεν ανήκουν στο Google περιλαμβάνουν το Ubersuggest που είναι ένα δωρεάν Google Autocomplete scraper και το SEMrush.
2 Κατανοήστε ότι υπάρχει ανταγωνισμός
Θα πρέπει να κατανοήσετε ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και θα πρέπει να αναζητήσετε τα πιο σημαντικά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρετε και να σημειώσετε τους πιο σημαντικούς και μεγαλύτερης επισκεψιμότητας ιστότοπους στα αποτελέσματα αναζήτησης, εκείνους που μοιράζονται το επιχειρηματικό σας μοντέλο καθώς και εκείνους που είναι διαφορετικοί από τους δικούς σας, αλλά ανταγωνίζονται για τις ίδιες αναζητήσεις.
- Τι κάνουν καλά εκείνοι;
- Τι θέματα περιεχομένου έχουν που σας λείπουν εσάς;
- Διαμορφώνουν διαφορετικά τον ιστότοπό τους για να στοχεύσουν πιο πολύτιμες λέξεις-κλειδιά;
- Έχουν ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά για να εμπλακούν καλύτερα στις προοπτικές τους;
3 Παραγωγή τακτικού περιεχομένου
Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε ένα blog ή να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε εταιρεία εκδόσεων δημοσιεύοντας περιεχόμενο κάθε μέρα. Δεν το κάνουν όλοι οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά εσείς δημοσιεύστε τακτικά το δικό σας περιεχόμενο με λέξεις κλειδιά.
Το περιεχόμενο δεν χρειάζεται να είναι κείμενο. Για παράδειγμα, μια αρχιτεκτονική εταιρεία θα μπορούσε να δημοσιεύσει φωτογραφίες των έργων της με σύντομες περιγραφές κειμένων.
Οι μεσίτες ακινήτων θα μπορούσαν να δημοσιεύουν εβδομαδιαία δελτία βίντεο με μεταγραφές. Η δημοσίευση περιεχομένου προσαρμοσμένου στις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού-στόχου σας είναι ο στόχος.
4 Χτίστε τα social media
Γίνετε μέλος στο Twitter, Facebook, Linked in, instagram, google+ και μία ή δύο άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τα social media, σας επιτρέπουν να συνδεθείτε με τους πελάτες και τις προοπτικές σας και να προσφέρετε ένα κοινό για το περιεχόμενό σας.
Η κατανόηση και η καλλιέργεια αυτών των σχέσεων ενισχύει το SEO μακροπρόθεσμα. Η αύξηση της έκθεσης του περιεχομένου σας αυξάνει επίσης την πιθανότητα κάποιοι από αυτούς τους θεατές να κάνουν blog σχετικά με αυτό ή να συνδεθούν με αυτό.
5 Διαβάστε τον οδηγό SEO
Μελετήστε τον οδηγό SEO. Στη συνέχεια, εγγραφείτε στο newsletter ώστε να παίρνετε συμβουλές για το SEO.
Ο οδηγός αυτός περιέχει όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται κάποιος όχι μόνο για να βγει στη πρώτη σελίδα στις αναζητήσεις στη Google αλλά και να κυριαρχήσει και σε όλα τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δείτε περισσότερα για το seo:
- 9 Ψέματα στο SEO που θα σας καταστρέψουν
- SEO Ρίσκα που θα πρέπει να πάρετε και ποια να αποφύγετε
- 7 Τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και το SEO για το 2018
- 15 Χρυσές συμβουλές SEO για το 2018
- Πως να κάνετε SEO σε καινούριες ιστοσελίδες
- SEO για αρχάριους: 10 μικρές συμβουλές για να βγείτε στη google
- Google και οι 200 παράγοντες SEO
- Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση
Πολύ σωστός κύριε Γιάννη!