5 SEO Τάσεις που θα κάνουν τη Διαφορά το 2019 – Google Updates
Για να είστε στην κορυφή, σκεφτείτε τη στρατηγική SEO σας εκ των προτέρων. Ο δρόμος για την επιτυχία είναι να γνωρίσετε τις επικείμενες τάσεις και να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για το καθένα.
Φέτος, η Google κλονίζει τον κόσμο με τις προσπάθειές της για κινητά και ταχύτητα. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες προσπάθειες SEO του επόμενου έτους αναμένονται να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.
Ωστόσο, ορισμένοι παίκτες του παιχνιδιού που δεν ανήκουν στη Google θα επηρεάσουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούμε τις εκστρατείες SEO. Ας εξερευνήσουμε αυτές τις τάσεις και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τις αγκαλιάσουμε.
5 τάσεις SEO που θα έχουν μεγαλύτερη σημασία το 2019
Η μεγαλύτερη επένδυση της Google είναι να είναι η καλύτερη. Οι SEO προσπαθούν να προσαρμοστούν στις αλλαγές που ακολουθούν. Έτσι γεννιούνται οι τάσεις SEO. Ας δούμε ποιες τάσεις θα κάνουν τη διαφορά το 2019.
1. Κινητό πρώτη ευρετηρίαση
Με λίγα λόγια, το κινητό πρώτη ευρετηρίαση σημαίνει ότι η Google χρησιμοποιεί την κινητή έκδοση της σελίδας σας για την ευρετηρίαση και την κατάταξη. Από το Μάρτιο του 2018, η Google ξεκίνησε τη διαδικασία της μετεγκατάστασης των ιστότοπων σε πρώτο ευρετήριο κινητών τηλεφώνων. Το σίγουρο είναι ότι η Search Console σας έχει ήδη ειδοποιήσει γι ‘αυτό.
Λάβετε υπόψη ότι ένας πρώτος δείκτης κινητής τηλεφωνίας δεν σημαίνει “μόνο για κινητά“. Υπάρχει ακόμα ένας δείκτης με εκδόσεις για κινητά και για επιτραπέζιους υπολογιστές. Ωστόσο, ολόκληρο το “buzz” για κινητές συσκευές σημαίνει ότι η Google θα χρησιμοποιεί τις εκδόσεις για κινητά για ταξινόμηση μετά τη μετεγκατάσταση του ιστότοπου.
Το καταλαβαίνετε, έτσι; Με την έκδοση κινητού να είναι η πρωταρχική για την κατάταξη, δεν υπάρχει δικαιολογία για να χρονοτριβεί με φιλικότητα προς κινητά.
2. Ταχύτητα σελίδας
Τα καρύδια της Google για την παροχή του καλύτερου UX και την γρήγορη παράδοσή του. Ο χρόνος φόρτωσης της επιφάνειας εργασίας ήταν ένας παράγοντας κατάταξης, για λίγο. Τον Ιούλιο, πήρε ένα δίδυμο αδερφό – η κινητή ταχύτητα σελίδας έγινε ένας παράγοντας κατάταξης για κινητά.
Αυτή η κρίσιμη αλλαγή απαιτεί την κατανόηση των μετρήσεων που έχουν σημασία για την Google όσον αφορά την αξιολόγηση ταχύτητας της σελίδας.
Ιστορικά, όταν αναλύθηκε στο PageSpeed Insights, ένας ιστότοπος αξιολογήθηκε μόνο με βάση τις τεχνικές παραμέτρους. Τώρα, τόσο για επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και για κινητά, βαθμολογείται σύμφωνα με δύο διαφορετικές μετρήσεις: Βελτιστοποίηση, και νέα ταχύτητα!
Το τμήμα που αλλάζει το παιχνίδι εδώ, είναι ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείται η βαθμολογία ταχύτητας. Τα δεδομένα για τη μέτρηση προέρχονται από την αναφορά εμπειρίας χρήστη Chrome, τη βάση δεδομένων απόδοσης πραγματικών χρηστών. Αντικατοπτρίζει τον τρόπο φόρτωσης του ιστότοπού σας για κάθε επισκέπτη. Είναι προφανώς δύσκολο να μετρήσετε πόσο γρήγορα η συσκευή κάθε επισκέπτη φορτώνει τον ιστότοπό σας. Ως αποτέλεσμα, η μέτρηση είναι αδύνατο να περάσει από τοπικές δοκιμές.
Όσο για τη βαθμολογία Βελτιστοποίησης, μπορείτε να τον ελέγξετε απόλυτα, καθορίζοντας όλα τα θέματα που εμποδίζουν την γρήγορη φόρτωση του ιστότοπού σας.
Έτσι, ποιο μετρικό έχει την ισχυρότερη επιρροή στην κατάταξη; Σύμφωνα με το πείραμα ταχύτητας κινητής σελίδας του SEO PowerSuite, η συσχέτιση μεταξύ της βαθμολογίας βελτιστοποίησης της σελίδας και της θέσης της σε SERP είναι ισχυρή (0,97). Και δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της θέσης της σελίδας και της βαθμολογίας της ταχύτητας. Με άλλα λόγια, τώρα η Google μπορεί να αξιολογήσει τον ιστότοπό σας ως αργό, αλλά η κατάταξή σας παραμένει η ίδια.
Ωστόσο, η μέτρηση ταχύτητας είναι κάτι νέο, οπότε είναι σαφές ότι η Google το δοκιμάζει. Με τον καιρό, οι συσχετισμοί αυτοί μπορεί να αλλάξουν.
3. Μάρκα ως σήμα κατάταξης
Ο Gary Illyes, Google Webmaster Trends Analyst, δήλωσε στο Pubcon ότι η Google χρησιμοποιεί online εμπορικές μάρκες στον αλγόριθμό αναζήτησης. Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα σήμα ως σήμα κατάταξης.
Πρώτα απ’ όλα, μέσω των αναφορών που δεν συνδέονται με τη μάρκα, η μηχανή αναζήτησης μαθαίνει ότι η μάρκα σας είναι μια οντότητα. Αναλύοντας περαιτέρω όλες τις ιδιότητες που την αναφέρουν, η Google αποκτά καλύτερη εικόνα της αρχής σας σε έναν συγκεκριμένο τομέα.
Δεύτερον, το συναίσθημα και το πλαίσιο κάθε συστατικού έχει σημασία: φήμη, εμπιστοσύνη, διαφήμιση, επίλυση καταγγελιών κ.λ.π. Μέσα από το πλαίσιο, η Google μαθαίνει να ξεχωρίζει το καλό από τα κακά. Για παράδειγμα, οι Οδηγίες για την Ποιότητα της Αναζήτησης δηλώνουν ότι η φήμη έχει σημασία για την κατάταξη. Κατά συνέπεια, το συναίσθημα γύρω από μάρκες αναφέρει ότι μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη του ιστότοπου.
4. GDPR
Βάζω στοίχημα ότι φέτος ενοχληθήκατε αρκετά, όταν τα εισερχόμενα σας γέμισαν με GDPR και Privacy Policy ηλεκτρονικά μηνύματα. Τι είναι αυτό;
Το GDPR είναι ο γενικός κανονισμός για την προστασία δεδομένων που ψηφίστηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ρυθμίζει ένα πολύ κακό ζήτημα – ποιος κατέχει τα δεδομένα που δημιουργούνται από τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών στο διαδίκτυο. Από τώρα και στο εξής, είναι οι χρήστες που το κάνουν, όχι οι εταιρείες που τα συλλέγουν.
Συνεπώς, οι χρήστες μπορούν τώρα να ζητήσουν να δουν ποια προσωπικά δεδομένα έχει η εταιρεία σχετικά με αυτά και να ζητήσουν τη διόρθωση ή την εξαγωγή τους. Εάν μια εταιρεία δεν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, μπορεί να λάβει σοβαρά προστίματα (20 εκατ. Ευρώ ή 4% του ετήσιου κέρδους της εταιρείας).
Αυτός ο κανονισμός επηρεάζει τις εταιρείες και τους πελάτες της ΕΕ. Ωστόσο, οι διεθνείς εταιρείες θα πρέπει επίσης να συμμορφώνονται με το GDPR. Ως αποτέλεσμα, η Google αποφάσισε να εισαγάγει αλλαγές στο Analytics της.
Τώρα όλα τα προσωπικά δεδομένα χρήστη λήγουν μετά από 26 μήνες από τη συλλογή τους. Αυτά τα δεδομένα περιλαμβάνουν δεδομένα δημογραφίας και συγγένειας (που φυλάσσονταν παλαιότερα) και δεν περιλαμβάνουν συνεδρίες και ολοκληρώσεις στόχων.
Ωστόσο, κάθε κάτοχος ιστότοπου μπορεί να αλλάξει αυτήν την προεπιλεγμένη περίοδο συλλογής δεδομένων. Επιπλέον, είναι πλέον δυνατή η διαγραφή των δεδομένων των μεμονωμένων χρηστών κατόπιν αιτήματός τους.
5. Αναζήτηση Amazon
Πρώτα απ’ όλα, η Amazon δεν είναι παγκόσμια μηχανή αναζήτησης. Έχει algo παρόμοιο με της Google, αλλά χρησιμοποιείται για εσωτερική αναζήτηση εντός των σελίδων του Amazon. Ποιο είναι το πρόβλημα τότε; Λοιπόν, όλο και περισσότεροι άνθρωποι πηγαίνουν κατευθείαν στο Amazon για να κάνουν ψώνια. Σύμφωνα με μια μελέτη, το 56% των καταναλωτών επισκέπτονται το Amazon για πρώτη φορά εάν έχουν κατά νου τα ψώνια. Το 51% ελέγχει στο Amazon αφού έχει βρει κάτι άλλο, αλλού.
Οι αριθμοί αυτοί μας λένε ότι το Amazon γίνεται Google για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σημαίνει ότι αν πουλάτε κάτι και δεν είστε στο Amazon, λείπεις από το 56% των δυνητικών πελατών.
Έτσι, εάν είστε πωλητής βιβλίων, μουσικής, ηλεκτρονικών, κλπ., Συμπεριλάβετε βελτιστοποίηση για το Amazon στη στρατηγική SEO σας.
Κοιτάζοντας το επόμενο έτος…
Λίγες τάσεις, αλλά μεγάλες αλλαγές. Ενώ όλα τα θέματα με τα κινητά προχωράνε, πρέπει να παρακολουθούμε τις συνέπειες του Amazon και του GDPR. Αυτή η λίστα εξακολουθεί να είναι μια πρόβλεψη, σίγουρα θα έχουμε πολλά να συζητήσουμε μέσα στο 2019. Πως σας φαίνεται το τοπίο SEO για τη χρονιά που διανύουμε;
Δείτε περισσότερα για το SEO:
- 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ SEO- GREEK SEO
- AWEBER EMAIL MARKETING
- BLOG
- blog
- BLOGGING
- BRANDING
- E-shop SEO Review
- EMAIL MARKETING
- FORUMS
- Google adwords quality score και πως να το ανεβάσετε!