Content is King

PERIEXOMENO-VASILIAS-1

Γιατί το περιεχόμενο είναι βασιλιάς στη Google και στις οργανικές αναζητήσεις; Ποιο περιεχόμενο μπορεί να γίνει viral; Κατά πόσο το περιεχόμενο επηρεάζει το SEO μιας ιστοσελίδας;

Content is King”, είπε ο Bill Gates το 1996, και περιμέναμε πολλά χρόνια για κατανοήσουμε πλήρως τη σοφία αυτής της ρήσης. Στα ελληνικά αυτό που είπε σημαίνει ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και φυσικά η προφητεία του δικαιώθηκε πλήρως 20 χρόνια μετά.

Το περιεχόμενο είναι αυτό που ταξινομεί η Google για αυτό και το SEO επηρεάζεται 100% από το ποιοτικό περιεχόμενο.

Σήμερα, το design έχει επιτέλους ως επίκεντρο το περιεχόμενο: Πλούσιο κείμενο, εκπληκτικές φωτογραφίες και βίντεο, έχουν γίνει ο κορμός του σύγχρονου website. Το περιεχόμενο αναδύεται από το layout και τα διακοσμητικά στοιχεία, ή, με άλλα λόγια, το design αποτελεί τη «συσκευασία» για το περιεχόμενο.

Οι επισκέπτες δεν έρχονται στην ιστοσελίδα μας για να θαυμάσουν το layout ή το συνολικό design. Δεν έρχονται για να θαυμάσουν το περιτύλιγμα. Οι επισκέπτες έρχονται στην ιστοσελίδα μας για να επιτύχουν το στόχο τους. Ο στόχος τους είναι να αντλήσουν τις πληροφορίες που θέλουν, δηλαδή να αναζητήσουν, βρουν, φιλτράρουν και αποκομίσουν μέρος του περιεχομένου.

Το layout και το design ενός ιστοτόπου σίγουρα προσελκύει και προσκαλεί τους επισκέπτες, αλλά δουλεύει μόνο όταν υπάρχει σχετικό, χρήσιμο και «πιασάρικο» περιεχόμενο.

Η ίδια η Google μέσα από τις οδηγίες για τους webmasters έχει ανακοινώσει ότι κάθε ιστοσελίδα πρέπει να έχει κάποια χρησιμότητα, κάποιον σκοπό ύπαρξης που συνήθως αυτός πρέπει να είναι να εξυπηρετήσει μια βασική ανάγκη του τελικού της χρήστη.
CONTENT-IS-KING

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας χωρίς περιεχόμενο δεν έχει νόημα

Η κατασκευή μιας εταιρικής ιστοσελίδας αποσκοπεί στην παρουσίαση της επιχείρησης σας, των δραστηριοτήτων, των υπηρεσιών και των προϊόντων της. Όσο όμορφο και εάν είναι το design, το περιτύλιγμα, αυτό που θα δώσει ώθηση στα μάτια του Google και θα κερδίσει τους επισκέπτες και εν δυνάμει πελάτες, είναι το περιεχόμενο.

Η εταιρική σας ιστοσελίδα, δεν θα είναι επιτυχημένη απλά και μόνο επειδή θα χρησιμοποιήσετε το WordPress και ένα όμορφο εμφανισιακά έτοιμο theme. Δεν θα είναι επιτυχημένη απλά και μόνο επειδή θα έχει πολλά meta tags και keywords. Η εταιρική σας ιστοσελίδα θα είναι επιτυχημένη όταν θα έχει πλούσιο, πρωτότυπο, καλογραμμένο περιεχόμενο, που θα απαντά στα ερωτήματα των επισκεπτών, πριν καλά καλά αυτοί τα διατυπώσουν.

Δώστε απαντήσεις στα εν δυνάμει ερωτήματα των πελατών σας. Δώστε όσο περισσότερες τεχνικές πληροφορίες και δεδομένα που οι επισκέπτες και πελάτες σας θα βρουν χρήσιμα. Ανανεώστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας προσθέτοντας νέα προϊόντα, νέα άρθρα, φρέσκο περιεχόμενο.

Η εταιρική σας ιστοσελίδα έχει σκοπό να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες. Το design είναι αυτό που θα αναδείξει το περιεχόμενο. Οι φωτογραφίες και τα κείμενα είναι αυτά που θα πείσουν τους επισκέπτες.

Συλλέξτε και δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο

Πριν από μερικές ημέρες ένας φίλος μου ήθελα να φτιάξει μια ιστοσελίδα για την αγιογραφία γιατί είναι ο ίδιος αγιογράφος δεύτερης γενιάς μαζί με τα αδέρφια του. Αλλά υπήρχε ένα βασικό πρόβλημα. Το περιεχόμενο.

Γιατί το να φτιάξω μια ιστοσελίδα με ένα λογότυπο και ένα slider και πιθανώς 5 φωτογραφίες από εικόνες αγιογραφίας και μια εκκλησία δεν έχει μέλλον και δεν θα περπατήσει στη Google.

Οι λόγοι που δεν θα περπατήσει είναι απλοί, λόγω έλλειψης περιεχομένου. Για να έχει η ιστοσελίδα σας κάποιο αποτύπωμα στη Google και να θεωρηθεί ως ιστοσελίδα περί οπής θα πρέπει ο επισκέπτης να έχει κάτι για να δει και να παραμείνει μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Δώστε στους επισκέπτες τις πληροφορίες που ψάχνουν

Σύμφωνα πάλι με την Google θα πρέπει να παρέχετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας στις σελίδες σας, ειδικά στην αρχική σας σελίδα. Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε. Αν οι σελίδες σας περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες, το περιεχόμενό τους θα προσελκύσει πολλούς επισκέπτες και θα δελεάσει τους υπεύθυνους και διαχειριστές άλλων ιστοσελίδων να συνδεθούν με τον ιστότοπό σας.

Για τη δημιουργία ενός χρήσιμου ιστότοπου πλούσιου σε πληροφορίες, γράψτε σελίδες που περιγράφουν με σαφήνεια και ακρίβεια το θέμα σας. Σκεφτείτε τις λέξεις που θα πληκτρολογήσουν οι χρήστες για να βρουν τις σελίδες σας και να συμπεριλάβουν αυτές τις λέξεις στον ιστότοπό σας.

Σκεφτείτε και μελετήστε από πριν τι ψάχνει ο κόσμος και οι υποψήφιοι πελάτες σας στον παγκόσμιο ιστό και δημιουργήστε ανάλογες σελίδες.

Για παράδειγμα στο συγκεκριμένο site αγιογραφίας θα πρέπει να κάνουμε ξεχωριστές σελίδες για κάθε εκκλησία που έχει αγιογραφηθεί ανά περιοχή ώστε να πιάνουμε τις λέξεις κλειδιά σε τοπικές αναζητήσεις.

Παράλληλα καλό θα ήταν να συμπεριλάβουμε και βίντεο από κάθε εκκλησία που θα είναι ανεβασμένα στο YouTube και θα τα ενσωματώνουμε στην ιστοσελίδα μας από εκεί καθώς και φωτογραφίες και κείμενα.

Τα κείμενα θα πρέπει να είναι εκτενή και άνω των 1250 λέξεων. Μπορείτε να δείτε πως θα πρέπει να γράψετε τα κείμενα σας στο άρθρο: Πως να γράψετε ένα τέλειο άρθρο για τη Google και το κοινό σας.

Μην φοβάστε να περιγράψετε με κάθε λεπτομέρεια τις τεχνικές και τα μυστικά σας, τις τεχνοτροπίες που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και πόσο χρόνο χρειάστηκε να ολοκληρωθεί το έργο.

Κάντε την ιστοσελίδα σας άξια για να συνδεθούν άλλες ιστοσελίδες με αυτήν

Αυτή είναι και η αξία του βασιλικού περιεχομένου. Να σας βρουν άλλες ιστοσελίδες και να σας θεωρήσουν τόσο άξια πηγή ώστε να θέλουν να συνδεθούν μαζί σας και να σας αναφέρουν.

Οι σύνδεσμοι βοηθούν τους ανιχνευτές της Google, τα λεγόμενα Googlebots να βρουν τον ιστότοπό σας και μπορούν να δίνουν στον ιστότοπό σας μεγαλύτερη προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κατά την επιστροφή αποτελεσμάτων για μια αναζήτηση, η Google χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνικές αντιστοίχισης κειμένου για την προβολή σελίδων που είναι σημαντικές και σχετικές με κάθε αναζήτηση.

Η Google ερμηνεύει έναν σύνδεσμο από τη σελίδα Α στη σελίδα Β ως ψηφοφορία από τη σελίδα Α για τη σελίδα Β. Οι ψήφοι από σελίδες που είναι οι ίδιες «σημαντικές» ζυγίζουν περισσότερο και βοηθούν να γίνουν σημαντικές οι άλλες σελίδες.

Το περιεχόμενο δηλαδή ελκύει τα backlinks με φυσικό τρόπο και έτσι θα πρέπει να αναπτύσσεται σωστά ένα site, με οργανικό τρόπο και μόνο που είναι και ο φυσικός τρόπος σύμφωνα με τη Google.

100 άρθρα ή σελίδες

Η ραχοκοκαλιά της ιστοσελίδας σας θα πρέπει αρχικά να αποτελείται από 30 άρθρα υψηλής ποιότητας και στην συνέχεια να πάτε στα 100 μέσα σε περίοδο ενός έτους για να έχετε απόδοση στο SEO της ιστοσελίδας σας και να αποκτήσετε οργανική επισκεψιμότητα ικανή για να είναι η ιστοσελίδα σας βιώσιμη.

Στη συνέχει θα πρέπει να δημιουργείτε περίπου 10 άρθρα τον μήνα για να αυξάνετε την θεματολογία σας και να κρατάτε το κοινό σας σε εγρήγορση και προσμονή για την ιστοσελίδα σας.

Άμα δεν μπορείτε να καλύψετε το τόσο πολύ περιεχόμενο, τότε μπορείτε να αναθέσετε την δημιουργία του σε τρίτους συγγραφείς ή ghost writers ή να βρείτε μια υπηρεσία που να γράφει χρήσιμα και πλήρη άρθρα για εσάς.

Πιστεύω να έχετε αντιληφθεί γιατί το περιεχόμενο είναι βασιλιάς ( content is king) κατά Bill Gates, και θα εφαρμόσετε και εσείς μια στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου για την δική σας ιστοσελίδα.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

GOOGLE COMPTETITION PMAR

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

registration-button-pmar

Δείτε περισσότερα για το περιεχόμενο και το SEO:

 

 

Σχολιάστε