10 τρόποι να βελτιώσετε την θέση σας στις μηχανές αναζήτησης
Ο αλγόριθμος της Google αποτελείτε από περισσότερους από 200 παράγοντες κατάταξης που δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα από τη Google ποτέ.
Για να βγει κάποια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google, χρειάζεται απλώς και μόνο να ικανοποιήσει μερικούς από αυτούς τους παράγοντες.
1 Βελτιστοποιήστε τη σελίδα σας
Η εντός σελίδας βελτιστοποίηση στο SEO καλύπτει όλα όσα πρέπει να κάνετε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξη της ιστοσελίδας. Εφόσον ήδη έχετε κάνει την επένδυση σας και δημιουργήσατε το site πρέπει να το προωθήσετε κιόλας, ειδάλλως δεν θα σας φέρει τα απαιτούμενα έσοδα.
Μόλις κατανοήσετε αυτές τις τεχνικές SEO θα είστε σε θέση να τα εφαρμόσετε στο site σας μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, πάρα πολύ εύκολα. Έτσι θα καταφέρετε να ανεβάσετε μόνοι τη θέση σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).
Εξ ορισμού, εντός σελίδας βελτιστοποίηση είναι αυτό που κάνετε στην ιστοσελίδα σας για να αυξήσετε ή να μειώσετε τις θέσεις σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Τα σημαντικότερα στοιχεία της εντός σελίδας βελτιστοποίησης είναι:
Η σωστή χρήση των meta tags (ετικέτες μετακειμένου), των ονομάτων των σελίδων σας, τη μορφοποίηση του περιεχομένου, την εσωτερική διασύνδεση, και την στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών.
2 Ερευνήστε για τις σωστές λέξεις κλειδιά
Βρίσκοντας λέξεις ή φράσεις κλειδιά που έχουνε μεγάλη συχνότητα αναζήτησης, άρα είναι εν δυνάμει παράγοντες μεγάλης επισκεψιμότητας και έχουνε πολύ χαμηλό ανταγωνισμό.
Το σημαντικότερο ίσως εργαλείο για να αναζητήσετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που παρέχεται δωρεάν από την Google είναι το Google Keyword Tool.
3 Τοποθετείστε ετικέτες μετακειμένου (Meta Tags)
Τα meta tags είναι οι ετικέτες που δίνετε στις σελίδες σας και τα ονόματα που καταλαβαίνουν οι μηχανές αναζήτησης, διαμορφώνοντας πληροφορίες για την κάθε ιστοσελίδα που θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και πως θα πρέπει κάθε σελίδα να ευρετηριάζεται από αυτές.
Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο SEO για να αυτοματοποιήσετε αυτή την διαδικασία SEO γενικότερα με τα meta tags είναι το Yoast SEO από τον Joost.
4 Δώστε σωστούς τίτλους σελίδας
Ο τίτλος σελίδας ενημερώνει τις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο της σελίδας σας, ενώ παράλληλα εμφανίζεται στα αποτελέσματα των σελίδων των μηχανών αναζήτησης.
Ο τίτλος θα πρέπει να μην έχει πολλούς χαρακτήρες και να μην ξεπερνά τις 7 λέξεις ή 65 χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένου και τα κενά. Αυτός είναι και ο μέγιστος αριθμός λέξεων ή χαρακτήρων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google.
Εξαιρετικά σημαντικό είναι οι ετικέτες τίτλων να περιέχουν το κυρίως θέμα της σελίδας σας και να εστιάζονται στις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που έχετε ορίσει.
Συμπεριλάβετε επίσης τις λέξεις κλειδιά σας στις ετικέτες τίτλων!
Οι λέξεις κλειδιά είναι αυτές που αναζητάνε οι υποψήφιοι πελάτες σας όταν σας ψάχνουν στο ίντερνετ. Χρησιμοποιήστε το πλήκτρο post | για να διαχωρίσετε τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά όταν τοποθετείτε παραπάνω από μία λέξη κλειδί στις ετικέτες τίτλων.
5 Αυξήστε την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε και να επαναλαμβάνετε τις λέξεις κλειδιά τουλάχιστον δύο φορές στην περιγραφή της σελίδας σας.
Προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια περιγραφή η οποία να μοιάζει φυσική και να συμπεριλάβετε τουλάχιστον δύο φορές τις λέξεις κλειδιά της σελίδας σας.
Η περιγραφή σας θα πρέπει να είναι ελκυστική και να αιχμαλωτίζει τους χρήστες να επισκεφτούν την σελίδα σας.
Οι ετικέτες με τις λέξεις κλειδιά είναι ένας τρόπος για να ενημερώσετε τις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο της σελίδας σας.
Η ετικέτα με τις λέξεις κλειδιά θα πρέπει να περιλαμβάνει τις κύριες λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας, αλλά θα πρέπει να εμπεριέχει και λέξεις κλειδιά σε όλη την σελίδα σε στρατηγικά επιλεγμένα σημεία.
6 Κερδίστε μερικά social signals
Τα κοινωνικά σήματα, ή αλλιώς social signals, λαμβάνονται υπόψιν από τις μηχανές αναζήτησης, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα. Έτσι θα πρέπει κάθε εβδομάδα να έχετε μερικά likes, tweets, google plus στην ιστοσελίδα σας καθώς και στις εσωτερικές σελίδες από το site σας.
Τα σημαντικότερα σε βαρύτητα social signals είναι αυτά του Google Plus και θα πρέπει να μην ξεχάσετε να βάλετε τα ανάλογα κουμπιά διαμοιρασμού σε περίοπτη θέση μέσα στο site σας για να διευκολύνετε τον χρήστη να κάνει share και like.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Πως να ανεβείτε στη Google κάνοντας φίλους στο Facebook.
7 Υποβάλετε το sitemap σας στην Google
Ο καλύτερος τρόπος ταξινόμησης της σελίδας από τις μηχανές αναζήτησης είναι μέσω της υποβολής του χάρτη της ιστοσελίδας σας σε αυτές.
- Για να υποβάλετε το sitemaps σας στη Google κάντε κλικ εδώ.
- Για να υποβάλετε το sitemaps σας στη Bing κάντε κλικ εδώ.
8 Επιλέξτε σωστό domain name
Βοηθάει πάρα πολύ εάν συμπεριλάβετε τη λέξη κλειδί σας στο όνομα χώρου σας. Δεν εξαρτάται όμως μόνο από αυτό.
Στην πραγματικότητα δεν έχει καμιά απολύτως αξία για τον τρόπο που δουλεύει ο αλγόριθμος της Google εάν αρκετά τρίτα blogs δεν συνδέονται με το δικό σας.
Μία άλλη τεχνική για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα μας στις μηχανές αναζήτησης είναι να αγοράσουμε ηλικιωμένα ονόματα ή παλιά ονόματα χώρου. Υπάρχουν πάρα πολλές εταιρείες που ασχολούνται με δημοπρασίες ονομάτων, αλλά μπορείτε κι εσείς μόνοι σας να κάνετε το ίδιο.
Εάν καταφέρετε να αγοράσετε ένα παλαιωμένο όνομα χώρου που να εμπεριέχει και τη λέξη κλειδί σας μέσα, σίγουρα θα σας βοηθήσει να πετύχετε καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
9 Μορφοποιήστε τις σελίδες σας
Ο τρόπος που οργανώνετε το περιεχόμενο και τη μορφή της ιστοσελίδας σας παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Τα βασικότερα στην μορφοποίηση είναι να έχετε ποιοτικό και καλό περιεχόμενο, με καθαρό κώδικα (W3C, no Flash), ετικέτες τίτλων, εναλλακτικές ετικέτες, όχι Flash και εξωτερικό κώδικα JavaScript και τέλος sitemaps.
10 Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο
Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να διαγράψετε τον άχρηστο κώδικα από τη σελίδα σας και να τοποθετήσετε το σωστό περιεχόμενο σε αυτή.
Οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν τις σελίδες από αριστερά προς τα δεξιά και από την πάνω προς τα κάτω.
Το καλύτερο είναι η Google να διαβάσει πρώτα το κυρίως περιεχόμενο και μετά τα υπόλοιπα.
Έτσι οι λέξεις κλειδιά και οι παράγοντες βελτιστοποίησης να αναγνωριστούν πρώτα.
Θα πρέπει δηλαδή να τοποθετήσετε τους τίτλους της σελίδας σας <h1> τίτλοι μαζί με το κείμενο και μετά όλα τα υπόλοιπα. προτιμήστε τέτοιου είδους δομές ή θέματα στο WordPress.
Πιστεύουμε στη δύναμη της γνώσης και της ενημέρωσης και θεωρούμε ότι στην εποχή της επικοινωνίας και της γνώσης, η μάθηση είναι διαρκής και αέναη και δεν θα πρέπει να σταματάει ποτέ.
Μέσα από το σωστό SEO μπορείτε σήμερα να αναπτύξετε την επιχείρηση σας παντού και να βγάλετε πάρα πολλά χρήματα μέσα από το ίντερνετ.
Δείτε περισσότερα για το SEO:
- ΒΓΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗ GOOGLE
- The SEO industry is worth $65 billion; will it ever stop growing?
- Είναι το site σας έτοιμο για SEO;
- WordPress Κεφάλαιο 7. Δημιουργία Δυναμικών Σελίδων
- FREE BACKLINKS
- WordPress Κεφάλαιο 8. Δημιουργία Άρθρων
- WordPress Κεφάλαιο 9. Παραμετροποίηση Θέματος
- WordPress Κεφάλαιο 10. Παραμετροποίηση Θέματος Συνέχεια
- WordPress Κεφάλαιο 11. Μορφοποίηση Σελίδας
- WordPress Κεφάλαιο 12. Eντός σελίδας βελτιστοποίηση
- Κεφάλαιο 13. Eντός σελίδας βελτιστοποίηση Β’
- WordPress Κεφάλαιο 14. Εκτός σελίδας βελτιστοποίηση
- WordPress Κεφάλαιο 15. Φτιάξτε ένα Blog Προσωπικής Προβολής στο WordPress
- WordPress Κεφάλαιο 16. WordPress και Εmail Marketing
- WordPress Κεφάλαιο 17. Προσθέστε ένα e-shop στο WordPress
- WordPress Κεφάλαιο 18. WordPress και Βίντεο Μάρκετινγκ
- WordPress Συμπεράσματα