Ανεβείτε στα τοπικά αποτελέσματα της Google με local SEO!

LOCAL-SEO-PMAR

Ανεβείτε στα τοπικά αποτελέσματα της Google με local SEO!

Πώς θα κάνετε αποτελεσματικό local SEO στην ιστοσελίδα σας;

Η στροφή προς το local SEO έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Μετά το Pigeon update της Google, πρόσφατα η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης παρουσίασε το πρόγραμμα “Let’s put our city on the map” για να ενθαρρύνει τις τοπικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν online παρουσία, προσφέροντάς τους δωρεάν ιστοσελίδες – φιλοξενία για ένα χρόνο.

Τι πρέπει να κάνουμε όμως για να είμαστε up-to-date με το local SEO;

Ιδιαίτερα οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν σημαντικά από την προσθήκη του τοπικού παράγοντα στην προώθηση μέσω SEO, αφού η “εκμετάλλευση” του τοπικού στοιχείου μπορεί να αυξήσει όχι μόνο το awareness, αλλά την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και τις πωλήσεις.

Ποιες αλλαγές πρέπει να εφαρμόσουν οι μικρές επιχειρήσεις για να απολαύσουν τα πλεονεκτήματα ενός αποτελεσματικού local SEO;

Το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει στην ιστοσελίδα είναι βελτιστοποίηση με τοπικά κριτήρια (local optimization):

  • Τα URL, τα meta tags, το title tag, τα headings 1-2 και τα Alt Text των φωτογραφιών πρέπει να περιέχουν την πόλη ή περιοχή στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή μας.
  • Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να ακολουθεί τα τοπικά κριτήρια, όπου είναι δυνατόν, αλλά χωρίς να υπερβάλλουμε.
  • Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας θα πρέπει να προβλέπει έτσι ώστε το NAP (Name Address Phone) η τοποθεσία και τα contacts (όνομα – τηλέφωνο) θα πρέπει να βρίσκονται στο footer, προκειμένου να είναι εμφανή σε κάθε σελίδα του website.

Δημιουργήστε μερικές αναφορές και πάρτε μερικές κριτικές

Ένα ακόμα στοιχείο που βοηθά πολύ στη βελτιστοποίηση με τοπικά κριτήρια είναι οι αναφορές (citations) και κριτικές (reviews).

Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Δημιουργώντας προφίλ της επιχείρησής μας σε επαγγελματικούς καταλόγους (πχ. Foursquare), προσέχοντας τα στοιχεία μας να είναι σωστά (μία λάθος καταχώρηση μπορεί να μας δημιουρήσει σοβαρό πρόβλημα στο SEO).

Εφόσον τα σχόλια είναι τόσο σημαντικά, μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης ενθαρρύνοντας μέσω του σχεδιασμού της κριτικές (τόσο στην ιστοσελίδα όσο στα social media της επιχείρησής μας).

Προσθέστε geo-keywords

Μην ξεχνάμε πως τα κοινωνικά δίκτυα – που θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα με την ιστοσελίδα – θα πρέπει, επίσης, να περιέχουν geo-keywords (λέξεις – κλειδιά δηλαδή με την τοποθεσία μας).

Αυτές τις λέξεις κλειδιά θα πρέπει να τις τοποθετήσετε στρατηγικά μέσα στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας για να μπορέσει η ιστοσελίδα σας να δώσει σήμα στη Google ότι είναι τοπική επιχείρηση.

Κάντε την ιστοσελίδα σας Mobile First Design

Ένας παράγοντας που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι το mobile optimization, που είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο local SEO. Άλλωστε, σύμφωνα με έρευνα της Google, οι καταναλωτές ξοδεύουν πάνω από 15 ώρες την εβδομάδα αναζητώντας πληροφορίες μέσω κινητών.

Επομένως, ο mobile-friendly σχεδιασμός της ιστοσελίδας μας θα μας ωφελήσει σε μεγάλο βαθμό.

Καλύτερο όμως θα ήταν να προτιμήσετε το Mobile first design παρά το mobile friendly.

Ανοίξτε έναν λογαριασμό Google My Business

Μία από τις ουσιαστικότερες αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε για ένα αποτελεσματικό local SEO είναι να συνδέσουμε την ιστοσελίδα με το είναι να χρησιμοποιήσουμε το Google My Business, ένα εργαλείο της Google που συνδέεται μέσω του λογαριασμού email που έχετε στο Gmail ή μέσω ενός Google Account που είναι για όλες τις υπηρεσίες.

Το “στήσιμο” του προφίλ της επιχείρησης στο Business έχει κάποια σημεία που πρέπει να προσέξουμε: οι πληροφορίες μας (NAP ή τοποθεσία, όνομα, τηλέφωνα) πρέπει να είναι ακριβείς, ενώ η διεύθυνση πρέπει να είναι τοποθετημένη στο χάρτη.

Επιπλέον, πληροφορίες όπως οι ώρες λειτουργίας ή η περιγραφή της επιχείρησής μας είναι πολύ βοηθητικές για το SEO. Μην ξεχνάμε πως είναι μία καλή ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε keywords στο περιεχόμενο του προφίλ μας (σχετικά με το location, αποφεύγοντας ωστόσο το keyword stuffing), όπως επίσης να ενθαρρύνουμε τις θετικές κριτικές από πελάτες.

Δημιουργήστε μερικά ποιοτικά links

Εκτός από τα παραπάνω, όμως, συνεχίζουν να είναι απαραίτητα άλλα στοιχεία, όπως το αξιόλογο περιεχόμενο ή τα ποιοτικά links: ό ,τι δηλαδή αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα για την αποτελεσματική “παραδοσιακή” προώθηση μίας ιστοσελίδας μέσω SEO.

Ελέγξτε την πορεία σας μέσω του Google Analytics

Επιπλέον, είναι βοηθητικό να κάνετε συχνούς ελέγχους στα analytics σας, παρακολουθώντας την “πορεία” σας, ελέγχοντας παράλληλα πώς κινείται ο ανταγωνισμός.

Τα Google Analytics είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για να τσεκάρετε πως τα πάτε γενικά στις αναζητήσεις και άμα έχετε αύξηση της οργανικής σας επισκεψιμότητας.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

GOOGLE COMPTETITION PMAR

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

registration-button-pmar

Δείτε περισσότερα για το SEO:

 

Σχολιάστε