30 DIGITAL MARKETING TRENDS ΓΙΑ ΤΟ 2025
Δείτε τι πρέπει να κάνετε στο SEO και ψηφιακό μάρκετινγκ για να βγείτε πρώτοι στη Google!
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ HOSTING ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ DIVRAMIS50 ΣΤΗΝ MYIP
30 DIGITAL MARKETING TRENDS ΓΙΑ ΤΟ 2025
Δεν ξέρετε που να εστιάσετε για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στο marketing;
Δείτε τα 30 trends στο digital marketing και στο SEO για το 2025.
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
Αν θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google ζητήστε προσφορά τώρα στο 6972364387!
SEO TRENDS
1. ΑΙ OVERVIEW
Τα AI Overviews εμφανίζονται πάνω από όλα τα άλλα αποτελέσματα αναζήτησης και παρέχουν απαντήσεις που δημιουργούνται από AI σε ερωτήσεις των χρηστών.
Μπορεί να εμφανίζονται ως αποτελέσματα σε αναζητήσεις «τι είναι», «πώς να» ή «ποια είναι τα συμπτώματα».
Όταν κυκλοφόρησε πέρυσι για πρώτη φορά σε έκδοση beta, το AI overview εμφανίστηκε για το 84% των ερωτήσεων.
Δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα και δεν ξέρουμε αν έρθει λόγω του μεγέθους της αγοράς.
Πλέον αυτό το ποσοστό βρίσκεται στο 7% περίπου των ερωτημάτων αναζήτησης γιατί η Google προσπαθεί να περιορίσει τις ψευδείς πληροφορίες.
Ωστόσο τα sites που εστιάζουν στο awareness των χρηστών και βασίζονται στην απάντηση ερωτήσεων μπορεί να δουν την επισκεψιμότητα τους να μειώνεται έως και 30% από τα AI Overviews.
Γενικά πέφτει η επισκεψιμότητα γιατί υπάρχουν τα zero click searches δηλαδή η Google δίνει αποτελέσματα χωρίς να κάνετε κλικ.
Αυτό συμβαίνει γιατί δίνουν στους χρήστες τις πληροφορίες που θέλουν απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Οι μικρότερες και μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν που δεν εστιάζει στο «τι», «πού» ή «πώς», καθώς τα μεγάλα brands και το AI Overview έχουν την πρωτοκαθεδρία στις αναζητήσεις που βασίζονται σε ερωτήσεις.
2. AI SEO
Με την άνοδο των εφαρμογών AI, όπως είναι το Perplexity είναι σημαντικό να προσαρμόσετε τη στρατηγική SEO σας, ώστε να σας βρίσκουν οι χρήστες όπου και να ψάχνουν.
Συνεχώς βγαίνουν καινούργιες εφαρμογές AI.
Για μένα το Deepseek είναι το καλύτερο.
Το AI SEO περιλαμβάνει στρατηγικές όπως:
- Καταχώρηση σε βάσεις δεδομένων που χρησιμοποιούνται από εφαρμογές AI
- Στόχευση στο να εμφανίζεστε σε AI-generated αποτελέσματα αναζήτησης
- Βελτίωση της ορατότητας του site σας σε όλες τις μορφές αναζήτησης, από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google έως τις εφαρμογές AI και τη φωνητική αναζήτηση.
3. ΑΥΞΗΜΕΝΟ TRAFFIC ΣΕ FORUMS
Στις αρχές του 2024, είδαμε μια αλλαγή με την Google να ανεβάζει forum sites όπως το Reddit και το Quora.
Η Google έκανε αυτήν την αλλαγή σε μια προσπάθεια να παρέχει στους χρήστες πληροφορίες από πρώτο χέρι και για να περιορίσει το AI.
Επίσης αυτό το έκανε για να αυξηθούν οι διαφημίσεις.
Υπάρχει και το Reddit Ads.
Αυτό συνεχίζεται και το 2025.
Για να κερδίσετε τη χαμένη επισκεψιμότητα, μπορείτε να δοκιμάσετε πληρωμένες διαφημίσεις σε forum sites σε συνδυασμό με το SEO.
TRENDS ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ AI
Τα πλεονεκτήματα του AI στις πληρωμένες διαφημίσεις είναι φανερά το 2025, με τις πλατφόρμες διαφημίσεων να κλίνουν στη διαφήμιση που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη.
Το Google Ads αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει σχετικές διαφημίσεις και να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το σωστό κοινό.
Οι καμπάνιες Performance Max της Google χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη χωρίς λέξεις-κλειδιά για τη δημιουργία διαφημίσεων που ταιριάζουν με την πρόθεση των χρηστών.
Είναι αρκετά ακριβή καμπάνια οπότε δεν το συζητώ.
Αντίστοιχα η Microsoft προσφέρει δυνατότητες δημιουργίας διαφημίσεων με χρήση AI, όπως τα: Conversational Ad, Ads for Chat API και Copilot.
Η διαφήμιση με τη χρήση AI σάς επιτρέπει να δημιουργείτε πιο έξυπνες διαφημίσεις που αυξάνουν το Return On Investment σας το 2025.
5. FIRST-PARTY DATA ΓΙΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Τον Ιούλιο του 2024 η Google ανακοίνωσε ότι δεν καταργεί πλέον σταδιακά τα cookies τρίτων στο Google Chrome.
Το Google Chrome δίνει δεδομένα στη Google για το τι ψάχνουμε.
Ωστόσο ο ανταγωνισμός αυξάνεται και τα cookies πρώτου μέρους (First-Party Data) διασφαλίζουν ότι προσελκύετε ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες.
Μαζί με την τεχνητή νοημοσύνη, τα First-Party Data σσς επιτρέπουν να βελτιώσετε τη στόχευση των διαφημίσεων σας για καλύτερα αποτελέσματα.
6. MICROSOFT ADS
Το 2025 αναμένουμε να δούμε μια στροφή προς στη Microsoft ως τρόπο προσέγγισης νέων χρηστών, ειδικά με τα AI features της Microsoft. Έτσι έχουμε το Microsoft Ads, δημιουργήστε λογαριασμό εδώ!
Η διαφήμιση της Microsoft ήταν η καλύτερη για τους χρήστες business-to-business (B2B).
Ωστόσο έχουμε δει αύξηση του ενδιαφέροντος για διαφημίσεις B2C, λόγω της συνεργασίας της Microsoft με την OpenAI.
Καθώς η Google γίνεται πιο ανταγωνιστική το Microsoft Ads μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για διαφημίσεις με χαμηλότερο κόστος.
SOCIAL MEDIA TRENDS
7. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ REDDIT
Πολλά από τα αποτελέσματα αναζήτησης προέρχονται από το Reddit, το οποίο το 2024 παρουσίασε αύξηση 50% στα έσοδα του και στους χρήστες, ειδικά το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Το 2024 έγιναν 32 δισεκατομμύρια αναζητήσεις για το Reddit στη Google.
Αυτό κάνει το Reddit ένα εξαιρετικό μέρος για διαφήμιση, επειδή οι χρήστες βασίζονται στο Reddit για να ακούσουν απόψεις πριν αγοράσουν προϊόντα.
8. ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΓΟΡΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ
Το TikTok και το Instagram έχουν εξελιχθεί πολύ στο κομμάτι των διαφημίσεων.
Οι διαφημίσεις προϊόντων σάς βοηθούν να προσεγγίσετε τους χρήστες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το TikTok Ads που είναι πλατφόρμα ίδιας λογικής με το Facebook Ads.
Οι αγορές μέσω social media apps θα συνεχιστούν και το 2025.
9. FIRST-PARTY-DATA ΓΙΑ SOCIAL MEDIA ADS
Εκτός από την ενίσχυση της απόδοσης σας στο Google Ads, τα cookies πρώτου μέρους μπορούν επίσης να βελτιώσουν την απόδοση των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα cookies πρώτου χρήστη οδηγούν σε περισσότερες μετατροπές και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε τη στόχευση διαφημίσεων στα social media.
CONTENT MARKETING TRENDS
10. ΧΡΗΣΗ ΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να λειτουργήσουν υποστηρικτικά στη δημιουργία περιεχομένου.
Η Google αναγνωρίζει και τιμωρεί το περιεχόμενο AI.
Θα πρέπει να δουλέψετε μόνοι σας.
Η τεχνητή νοημοσύνη απλοποιεί τη δημιουργία περιεχομένου, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην έρευνα για ένα θέμα.
11. VIDEO ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ SHORTS YOUTUBE SHORTS
Είτε πρόκειται για επεξηγηματικά βίντεο είτε για βίντεο με μαρτυρίες πελατών, τα βίντεο μικρής διάρκειας όπως είναι τα Shorts στο YouTube μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε χρήστες στο site σας.
Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως.
Με τα shorts η Google ανταγωνίζεται τα social media.
Υπάρχει ξεχωριστός αλγόριθμος στα YouTube Shorts.
12. ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Καθώς οι αναζητήσεις γίνονται πιο περίπλοκες λόγω της φωνητικής αναζήτησης και του AI Overview, το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι μοναδικό, καινοτόμο και να βασίζεται περισσότερο στις γνώσεις από ειδικούς.
Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε περιεχόμενο εστιασμένο στον χρήστη από ειδικούς στον τομέα σας.
Διαβάστε περισσότερα: 25 ΧΡΟΝΙΑ SEO ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ!
WEB DESIGN TRENDS
13. DARK MODE
Η σκοτεινή λειτουργία πέρα από την αισθητική προσφέρει άνεση στον χρήστη.
Παλιά το dark mode δεν προσέφερε θετική εμπειρία χρήστη αλλά τώρα έχει ανέβει πολύ.
Πολλοί χρήστες επιλέγουν αυτήν τη λειτουργία, καθώς η σκοτεινή λειτουργία μπορεί να εξοικονομήσει μπαταρία και να μειώσει την κούραση των ματιών.
14. IMMERSIVE EXPERIENCE
Καθώς η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) γίνονται πιο προσβάσιμες, τα sites το 2025 ενσωματώνουν αυτές τις τεχνολογίες για να αλληλεπιδρούν οι χρήστες με το brand και τα προϊόντα.
15. ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ UI
Η εξατομίκευση είναι το κλειδί για την αφοσίωση των χρηστών.
Μπορεί να δείτε sites που επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόσουν τη διεπαφή τους με το site ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.
EMAIL MARKETING TRENDS
16. ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ
Το 2025 η συναίνεση είναι το κλειδί στο email marketing.
Δεν στέλνουμε email σε μια τεράστια λίστα ατόμων που δεν έχουν γραφτεί ποτέ στην πραγματικότητα.
Αντίθετα η εφαρμογή στρατηγικών όπως είναι οι φόρμες εγγραφής σε newsletters και το checkbox ώστε να συναινέσουν οι χρήστες στη λήψη email από εσάς είναι το trend για το 2025.
Είναι ενάντια στην πολιτική μας να στέλνουμε spam emails.
17. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
To διαδραστικό περιεχόμενο όπως τα polls, τα βίντεο και τα GIF βοηθούν τα email σας να ξεχωρίζουν στα εισερχόμενα ενός χρήστη.
18. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ
Πρέπει με τα email σας να προσφέρετε κάτι που να έχει αξία για τους πελάτες σας.
Μπορείτε είτε να τους στέλνετε έναν οδηγό όταν εγγράφονται στο newsletter είτε το email να έχει διαδραστικό περιεχόμενο.
Αν θέλετε να ξεκινήσετε τώρα στο SEO και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας πάρτε δωρεάν τον οδηγό SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα.
CRO TRENDS
19. CRO ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Βλέπουμε ότι το Conversion Rate Optimization δηλαδή η βελτιστοποίηση των μετατροπών να αξιοποιείται στη διαδικασία των πωλήσεων το 2025.
Για παράδειγμα μπορεί να γίνει εξατομίκευση του site για υποψήφιους πελάτες.
20. ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ ΜΕΣΩ AI
Το 2025 θα δείτε τα εργαλεία εξατομίκευσης που χρησιμοποιούν AI να κερδίζουν έδαφος.
Αυτό λέγεται A – B testing στο marketing.
21. ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ
Πρέπει να εστιάσετε στις μικρού μεγέθους μετατροπές όπως είναι για παράδειγμα η εγγραφή ενός χρήστη στο newsletter σας.
Πρέπει να παρακολουθείτε κάθε σημείο επαφής για να εξοικειώσετε έναν χρήστη με το brand και τα προϊόντα σας.
Αυτή είναι τάση που πάντα υπήρχε, απλά τώρα έχει ανέβει περισσότερο.
Δείτε περισσότερα: Πως να επιλέξετε μια SEO Company το 2025: 7 Βήματα για να βρείτε την καλύτερη!
VIDEO TRENDS
22. ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ SOCIAL MEDIA
Στο Instagram πλέον χρησιμοποιούνται πολύ τα reels και το TikTok συνεχίζει να προσελκύει την προσοχή των χρηστών του με βίντεο.
Το TikTok παίρνει τις περισσότερες προβολές ενώ το YouTube έχει πέσει λίγο λόγω του κορεσμού από content creators.
Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης σε όλο τον κόσμο.
Εάν δεν δημιουργείτε βίντεο για τα social media χάνετε μια μεγάλη ευκαιρία να προσεγγίσετε το κοινό σας.
Ακολουθήστε το σύστημα FITY.
23. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ AI
Ανεξάρτητα από το πόσο απλά ή εξελιγμένα είναι τα βίντεο σας, θα χρειαστεί χρόνος για τη δημιουργία τους.
Ευτυχώς υπάρχουν πολλά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν στην επιτάχυνση της διαδικασίας.
Χρησιμοποιήστε το AI για να πάρετε ιδέες, να απλοποιήσετε τη διαδικασία και για πολλά άλλα.
Μην διστάσετε να δοκιμάσετε διαφορετικά εργαλεία για να βρείτε αυτά που λειτουργούν καλύτερα για εσάς.
Ένα εκπληκτικό πρόγραμμα είναι το HeyGen.
Η Google δεν είναι ενθουσιασμένη με αυτή την εξέλιξη γιατί δεν θέλει να γεμίσει με AI βίντεο.
24. ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΑΖ
Πλέον δεν χρειάζεται να έχετε επαγγελματική κάμερα και ιδιαίτερες γνώσεις στο μοντάζ για να δημιουργήσετε ένα βίντεο.
Επίσης γλιτώνετε χρόνο.
Αρκεί το κινητό σας και μια ιδέα.
Παλιά είχα επαγγελματία video editor και γραφίστα.
Τώρα τα κάνουμε όλα μόνοι μας.
Οι χρήστες θέλουν να βλέπουν αυθεντικό περιεχόμενο στο Instagram και το TikTok.
25. ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ YOUTUBE
Τα βίντεο που ανεβαίνουν YouTube εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην μένετε στα άρθρα.
Τα βίντεο στο YouTube μπορούν να βελτιώσουν την κατάταξη σας στην Google.
Εγώ έχω όλο το περιεχόμενο των άρθρων και σε βίντεο.
Τα βίντεο είναι η τάση γιατί οι άνθρωποι προτιμούν να δουν βίντεο παρά να διαβάσουν ένα μεγάλο άρθρο.
CRM TRENDS
26. ΧΡΗΣΗ AI
Το 2025 θα δείτε το CRM δηλαδή τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων να ενσωματώνει περισσότερες λειτουργίες όπως για παράδειγμα το email marketing.
Επιπλέον οι εφαρμογές AI θα απλοποιήσουν τις διαδικασίες και τη λήψη αποφάσεων χωρίς να χρειάζεται να μεταβείτε σε διαφορετική εφαρμογή.
27. ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Η ενσωμάτωση περισσότερων εφαρμογών σάς επιτρέπει να συγχρονίζετε ό,τι κάνετε με το CRM σας.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα των δυνητικών πελατών σε πλατφόρμες διαφημίσεων για καλύτερη στόχευση διαφημίσεων και απόδοση στην καμπάνια marketing.
TRENDS ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
28. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ AI
Το AI σας δίνει τη δυνατότητα να αναλύετε μεγάλα δεδομένα σε κλίμακα με λιγότερο κόπο.
Με την τεχνητή νοημοσύνη μπορείτε να αναλύσετε κοινές ερωτήσεις των χρηστών.
Στη συνέχεια μπορείτε να αξιοποιήσετε καλύτερα αυτά τα σημεία στο content marketing, στο email marketing, στις πληρωμένες διαφημίσεις και στα social media.
29. ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ BRAND AWARENESS ΩΣ KPI
Όσο πιο γνωστό είναι το brand σας τόσο περισσότερους πελάτες θα πάρετε.
Εδώ και χρόνια η δυνατότητα παρακολούθησης του ROI ανά κανάλι και η χρήση αυτών των δεδομένων είναι πολύ βοηθητική.
Ωστόσο σημειώθηκε μια αλλαγή το περασμένο έτος με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και των social media που συνεχίζουν να επικεντρώνονται στη διατήρηση των χρηστών στις εφαρμογές τους παρά στην παραπομπή τους σε άλλα sites.
Οπότε η προβολή ενός brand στα social media είναι ένας παράγοντας που πρέπει να εστιάσετε και να παρακολουθείτε.
30. ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Οι επιχειρήσεις επενδύουν όλο και περισσότερο στην εμπειρία των πελατών.
Αν και οι τεχνολογίες όπως είναι το chatbot AI και οι αυτοματοποιημένες καμπάνιες email marketing μπορεί να είναι δελεαστικές, θα πρέπει να προσθέσετε μια ανθρώπινη πινελιά για να ικανοποιούν τους χρήστες.
ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
31. ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ FIRST-PARTY DATA
Το Facebook Ads Conversions και οι βελτιωμένες μετατροπές στο Google Ads επιτρέπουν την εύκολη και ασφαλή αποστολή των cookies πρώτου μέρους απευθείας σε κάθε πλατφόρμα διαφημίσεων, για να συμβάλουν στη βελτιστοποίηση των καμπανιών και να παρέχουν πιο ακριβείς μετρήσεις απόδοσης.
Οι εταιρείες το 2025 αναβαθμίζουν τη διαδικασία συλλογής δεδομένων για να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα cookies πρώτου μέρους.
32. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ
Χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία μπορείτε να εντάξετε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους υποψήφιους πελάτες στις καμπάνιες marketing και να έχετε περισσότερες μετατροπές.
Με τόσα πολλά trends στο digital marketing μπορεί να είναι δύσκολο να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας σας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για το digital marketing της επιχείρησης σας το 2025, επικοινωνήστε με το SEO Agency Divramis.
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για τις εκστρατείες SEO:
- ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ BACKLINK ΑΠΟ ΤΗΝ GOOGLE!
- SEO CHECKLIST ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ; 6 ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
- Τι είναι ένα Digital Marketing Agency και τι υπηρεσίες παρέχει;
- Πως να επιλέξετε μια SEO Company το 2025: 7 Βήματα για να βρείτε την καλύτερη!
- GOOGLE GBP LOCAL SEO ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΗΣ GOOGLE