Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση

Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση

 

Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση

pos-na-metatrepsete-pathos-sas-se-epikerdi-epixeirisi

Μέρος 2ο

Στο 1ο Μέρος με θέμα, “Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση”, αναλύσαμε τα πρώτα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος που θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με το SEO για πρώτη φορά.

Όλα τα βήματα θεωρούνται βασικά και καλό θα είναι να τα διαβάσετε ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη άποψη και γνώση, προτού ασχοληθείτε επαγγελματικά, καθώς οι πελάτες που θα σας προσλάβουν, θα είναι η διαφήμισή σας στο μέλλον!

Χτίσιμο συνδέσεων

Ας ξεκαθαρίσουμε αυτό το θέμα με την πιο απλή συνοπτική δήλωση: περισσότερες συνδέσεις = καλύτερες βαθμολογίες. Σκεφτείτε τους συνδέσμους όπως μια θετική ψηφοφορία. Ένας σύνδεσμος από άλλο δικτυακό τόπο προς τη δική σας είναι βασικά ο ιστότοπος που επιτρέπει στη Google να γνωρίζει ότι ο ιστότοπός σας είναι καλός.

Όσο υψηλότερη είναι η ποιότητα των συνδέσεων (δηλαδή συνδέσμων από μεγάλες και συναφείς τοποθεσίες) που μπορείτε να αποκτήσετε, τόσο πιθανότερο είναι να βελτιώσετε την κατάταξη.

Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός σε όλα

Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός σε όλα αυτά τα πράγματα. Υπάρχουν άνθρωποι που ειδικεύονται στη δημιουργία συνδέσμων ή στην έρευνα λέξεων-κλειδιών. Δεν θα μπορείτε να φέρετε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από κάθε πελάτη, απλώς και μόνο επειδή υπάρχει λιγότερη δουλειά, αλλά η εξεύρεση εμπειρογνωμόνων σε έναν από αυτούς τους τομείς μπορεί να είναι μια λιγότερο δύσκολη διαδρομή για το ξεκίνημα.

Ωστόσο, ανεξάρτητα από τη διαδρομή που θα ακολουθήσετε, θα πρέπει να κατανοήσετε τα βασικά στοιχεία της κάθε αρχής SEO και πώς συνεργάζονται ή συνδέονται όλα μαζί.

Ανάλυση Ανταγωνιστών SEO

Πολλοί άνθρωποι παραλείπουν αυτό το βήμα, αλλά είναι πραγματικά σημαντικό να γνωρίζουμε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να βοηθήσουν στη δημιουργία της δικής σας στρατηγικής SEO.

Επωφεληθείτε από τα εξής:

  • Λέξεις-κλειδιά σπόρων: Αναζητώντας άλλους παρόμοιους ιστότοπους, θα ανακαλύψετε πιθανές λέξεις-κλειδιά που μπορείτε να στοχεύσετε, ή τις οποίες μπορεί να έχετε χάσει.
  • Επίπεδο ικανότητας: Ορισμένες εταιρείες έχουν δαπανήσει χιλιάδες δολάρια βελτιστοποιώντας τους ιστοτόπους τους. Άλλοι δεν ήξεραν καν ότι θα μπορούσαν. Με την κατανόηση του επιπέδου της ικανότητας SEO που διαθέτουν οι ανταγωνιστές σας, θα έχετε μια πιο ξεκάθαρη ιδέα της δουλειάς που βρίσκεται μπροστά σας.
  • Αδυναμίες: Μία από τις πιο επιτυχημένες εκστρατείες που πραγματοποίησα οφείλεται στη μάθηση από τις αδυναμίες του ανταγωνιστή μου. Είχαν μερικούς καλούς όρους-κλειδιά που δεν είχα συναντήσει, αλλά έκανε μια φοβερή δουλειά για την εφαρμογή τους – ακριβώς κάτω από την ορθογραφία των λέξεων! Συμβουλή – μην το κάνετε αυτό. Δεν ήταν δύσκολο να τους βγάλω από την πρώτη θέση με λίγες καλύτερες λέξεις-κλειδιά.
  • Backlinks: Ο έλεγχος των ανταγωνιστών σας μπορεί να είναι ένα χρυσωρυχείο γεμάτο από backlinks για σας. Μπορείτε να ανακαλύψετε όλα τα είδη των ιστοτόπων που συνδέονται με τον ανταγωνιστή σας και να δημιουργήσετε μια λίστα με εκείνους που ταιριάζουν για να κάνουν μια εκστρατεία ενημέρωσης και να πάρουν κάποιες συνδέσεις επίσης.

Έτσι τώρα που καταλαβαίνετε τα βασικά του λόγου γιατί, ας δούμε και το πώς.

  • Πώς να κάνετε μια Ανάλυση Ανταγωνισμού για SEO: Αυτή η ανάρτηση σας δίνει μια γενική εικόνα κάποιων από τα στοιχεία που μπορείτε να ακολουθήσετε στην έρευνα των ανταγωνιστών σας. Είναι επίσης ένα καλό πρότυπο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τους δικούς σας σκοπούς, γι ‘αυτό περάστε λίγο χρόνο κάνοντας αναθεώρηση.
  • Raven Tools Έλεγχος Ανάλυσης Ανταγωνισμού: Είναι μια πολύ χρήσιμη λίστα ελέγχου για να ξεκινήσετε. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο και δημιουργήσετε ένα υπολογιστικό φύλλο που αναλύει τους 3-5 μεγαλύτερους ανταγωνιστές σας, θα είστε πολύ πιο μπροστά στο παιχνίδι όταν εφαρμόζετε την υπόλοιπη διαδικασία.

Κατανόηση λέξεων-κλειδιών

Πριν βρεθούμε στην έρευνα λέξεων-κλειδιών, ας πάρουμε ένα λεπτό για να μιλήσουμε για τις λέξεις-κλειδιά, γιατί ας το καταλάβουμε επιτέλους, αυτές αποτελούν τη βάση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.

Βασικά, υπάρχουν τρεις τύποι λέξεων-κλειδιών στις οποίες θα επικεντρωθείτε:

  • Short tail keyword: Μια σύντομη, μία λέξη, λέξη-κλειδί, αυτές είναι συνήθως πολύ δημοφιλείς και πολύ δύσκολο να ταξινομηθούν. Παράδειγμα: γκολφ!
  • Medium tail keyword: Αυτές είναι λέξεις-κλειδιά, δύο λέξεων, δεν είναι τόσο δύσκολο να ταξινομηθούν, αλλά εξακολουθούν να είναι αρκετά δημοφιλείς. Παράδειγμα: κλαμπ γκολφ!
  • Long tail keyword: Σε αυτές είναι όπου μπορείτε πραγματικά να δείτε μεγάλη επιτυχία, αυτές είναι τέσσερις, πέντε, ή έξι λέξεις-κλειδιά που είναι πολύ συγκεκριμένες. Παράδειγμα: κλαμπ γκολφ Mizuno T7!

Όπως μπορείτε να μαντέψετε, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκτήσετε αυτές τις σύντομες λέξεις-κλειδιά. Αυτές που θα προσελκύσουν πραγματικά τους χρήστες είναι οι μεσαίες, και ειδικά, οι λέξεις-κλειδιά long tail.

Μερικά πράγματα που έχω κάνει για να δω μεγάλη επιτυχία στο blog του “γκολφ” μου, είναι να στοχεύω έναν διαφορετικό βασικό όρο μακράς ουράς σε κάθε θέση που κάνω.

Κάνοντας αυτό, ήμουν σε θέση να ανέβω Νο1 για δεκάδες βασικούς όρους που σχετίζονται με το γκολφ, που μεμονωμένα παίρνουν περιορισμένη κίνηση, αλλά όταν τα προσθέτετε, στέλνουν δεκάδες χτυπήματα την ημέρα.

Τώρα, το δροσερό πράγμα που έρχεται με αυτές τις μακριές λέξεις κλειδιά ουρά είναι πολλά από αυτά δείχνουν την πρόθεση του αγοραστή. Αυτό είναι σημαντικό για την Google. Η πρόθεση του αγοραστή σημαίνει ότι κάποιος αναζητά πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία επειδή θέλει να αγοράσει.

Οπότε, οι λέξεις-κλειδιά, με λέξεις όπως ‘κριτικές‘, σημαίνουν ότι οι άνθρωποι πλησιάζουν περισσότερο στην αγορά.

Δείτε περισσότερα για SEO.