TOPICAL AUTHORITY ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ HOSTING ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ DIVRAMIS50 ΣΤΗΝ MYIP
TOPICAL AUTHORITY ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
Θα μιλήσουμε για το topical authority και το Google EEAT.
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης.
Ασχολούμαι επαγγελματικά με το SEO, την κατασκευή και την προώθηση ιστοσελίδων.
Τα τελευταία 12 χρόνια ασχολούμαι αποκλειστικά με το SEO.
Αν θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google ζητήστε προσφορά τώρα στο 6972364387!
TI EINAI TO TOPICAL AUTHORITY;
Σε ένα προηγούμενο άρθρο είχα αναφερθεί στο Topical SEO δηλαδή το θεματικό SEO.
Σύμφωνα με το Income School μπορείς να δημιουργήσεις site μόνο με περιεχόμενο και χωρίς backlinks και να ανέβεις στην κατάταξη στην Google.
Αυτό το κάνανε με λέξεις κλειδιά με πολύ χαμηλό ανταγωνισμό.
Το 2025 το affiliate marketing έχει πατώσει σύμφωνα με τα τελευταία updates της Google.
Πάρα πολλά affiliate marketing courses σταματήσανε.
Δεν είναι τόσο εύκολο να βγάλουμε λεφτά με το affiliate marketing το 2025.
Παλιότερα ψάχνανε να βρούνε λέξεις κλειδιά που έχουν 300 – 1.000 επισκέψεις το μήνα, δηλαδή χαμηλό ανταγωνισμό και αυτό σχετίζεται με το topical authority.
Το topical authority είναι να τοποθετήσω τον εαυτό μου ως ειδικό στα μάτια της Google.
Αυτό λέγεται marketing positioning.
Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να διαβάσει η Google το site μας και θα πρέπει να δείξουμε το authority δηλαδή την τεχνογνωσία και την εμπειρία.
Αν κοιτάξετε το site μου φαίνεται η τεχνογνωσία και η εμπειρία μου στο SEO.
Έχω δεκάδες άρθρα για το SEO και η Google με θεωρεί ειδικό στο SEO.
Το Topical SEO είναι το θεματικό SEO.
Κάθε site έχει ένα θέμα.
Δεν μπορεί να έχει 4 θέματα.
Για παράδειγμα αν σε ένα site για υδραυλικούς βάλω και ηλεκτρολόγους το site θα πατώσει και στα 2.
Η Google δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει.
Αυτός είναι ο παράγοντας της σχετικότητας και είναι πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.
Οι 2 σημαντικότεροι παράγοντες κατάταξης στην Google σήμερα είναι η σχετικότητα και η σημαντικότητα.
Η σχετικότητα έχει να κάνει με το περιεχόμενο και το topical authority.
Η σημαντικότητα έχει να κάνει με τα backlinks και το domain authority.
Υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης στην Google.
Όμως αν έχεις κάνει τεστ ξέρεις τι λειτουργεί και τι όχι.
Χωρίς περιεχόμενο δεν υπάρχει domain authority.
Δεν υπάρχει site με 100 domain authority και καθόλου περιεχόμενο.
GOOGLE EEAT ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ
Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του ahrefs για το topical authority:
Με τα χρόνια η Google έχει μετακινηθεί προς τη σημασιολογική αναζήτηση δηλαδή στο τι σημαίνει ένα site.
- 2011 – Η Google ανακοινώνει το ” Structured Search Engine” δηλαδή τη δομημένη μηχανή αναζήτησης για να μπορέσει να δομήσει όλο το περιεχόμενο στο Ίντερνετ.
Η Google ανατρέχει όλο το Ίντερνετ και ταξινομεί το περιεχόμενο.
- 2012 – Η Google ανακοίνωσε το Γράφημα Γνώσης ( Knowledge Graph)για την καλύτερη κατανόηση των πληροφοριών των πραγματικών οντοτήτων.
Εδώ εισάγεται η έννοια του entity δηλαδή της οντότητας.
Οι οντότητες είναι διάφορες έννοιες που απεικονίζονται στο Ίντερνετ, διάφορα site και parasite που τα φτιάχνουν σωρηδόν για να φτιαχτεί μια οντότητα.
Θα δώσω backlinks σε αυτή την οντότητα.
- 2013 – Ο αλγόριθμος Hummingbird κατατάσσει τα sites με βάση τα εσωτερικά links και τις λέξεις-κλειδιά. Η Google μπορεί πλέον να ταξινομεί το περιεχόμενο με βάση τη σχετικότητα μιας αναζήτησης.
Μας τα έχει χαλάσει τα τελευταία 2 χρόνια γιατί έχουν ανέβει πολύ τα forum sites.
- 2018 – Με το Google’s Medic update έχουμε το περιεχόμενο YMYL.
Αυτό το περιεχόμενο είναι κρίσιμο για τη ζωή κάποιου για παράδειγμα πληροφορίες για τη λήψη ενός δανείου.
Επίσης μπορεί να σχετίζεται με ιατρικές πληροφορίες.
Η Google με το Medic update μπόρεσε να ξεκαθαρίσει κάπως την κατάσταση δηλαδή αν έγραφα για ιατρικά θέματα χωρίς να είμαι γιατρός έχανα την κατάταξη μου.
- 2019 – Κυκλοφόρησε το BERT. Είναι ένα μοντέλο AI για την καλύτερη κατανόηση των σχέσεων μεταξύ λέξεων, εννοιών και οντοτήτων στην ανθρώπινη γλώσσα.
- 2022 – ΕΕΑΤ δηλαδή experience, expertise, authoritativeness, και trustworthiness.
Δεν μπορείς να μιλήσεις για topical authority χωρίς να αναφέρεις το Ε-E-A-T.
Πρέπει να δημιουργήσεις περιεχόμενο πρώτα για ανθρώπους και μετά για μηχανές αναζήτησης.
Διαβάστε τον Οδηγό SEO αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα κατά 1200%.
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το hosting που έχετε, προτιμήστε την εταιρεία hosting MyIP.
Με τον κωδικό έκπτωσης DIVRAMIS50 έχετε 50% έκπτωση στα πακέτα hosting για τον πρώτο χρόνο.
Έχει την καλύτερη τεχνική υποστήριξη.
ΠΩΣ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ TOPICAL AUTHORITY;
1. ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
INCOME SCHOOL
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΤΟΥ SEO
ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ + Α
ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ +Β
ΚΟΚ
Το Income School είχε μια μέθοδο που λεγόταν το αλφάβητο του SEO.
Δηλαδή ήταν λέξη κλειδί + Α και λέξη κλειδί + Β.
Για παράδειγμα αν θέλουμε να μιλήσουμε για σκόνη πρωτεΐνης θα πρέπει να καλύψουμε τα πάντα γι αυτό το θέμα σε άρθρα.
Μπορείς να χρησιμοποιείς και συνώνυμα.
2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Χρειάζεται να δημιουργήσουμε σχετικό περιεχόμενο με βάση τις λέξεις κλειδιά.
Για παράδειγμα μπορούμε να βάλουμε 3 – 5 λέξεις κλειδιά.
Προσοχή όμως να μην κανιβαλίσει το ένα άρθρο το άλλο.
3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ BACKLINKS
Αν το site μου είναι για το SEO πρέπει να βρω links και backlinks για το SEO.
Μετράνε και τα social media.
4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ SOCIAL MEDIA ME TO ΘΕΜΑ ΣΑΣ
Βοηθάνε το Facebook, το YouTube, το Instagram, το TikTok, το Reddit και όλα αυτά θα πρέπει να έχουν σχέση με το θέμα σας π.χ. το SEO.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ TOPICAL AUTHORITY DILUTION
Η Google μας χαρακτήρισε ως crypto site οπότε πρέπει όλο το περιεχόμενο για τα κρύπτο πρέπει να πάει αλλού και να χαρακτηριστούμε ως SEO site. Και site που ασχολείται με την προώθηση ιστοσελίδων.
Αυτό είναι το topical authority dilution.
Πρέπει να έχει ένα θέμα το site σας.
Δεν υπάρχει site που τα κάνει όλα.
Πρέπει να είμαστε εστιασμένοι και να έχουμε ένα market niche.
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!