Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση
Μέρος 1ο
Η πρώτη επιχείρηση που είχα στο διαδίκτυο ήταν ως ελεύθερος επαγγελματίας SEO. Αυτό ήταν πριν από μερικά χρόνια, και προφανώς, τα τελευταία 5 χρόνια η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έχει αλλάξει πολύ.
Ξεκινάτε τώρα το SEO ταξίδι σας; Πριν αποφασίσετε να γίνει SEO freelancer, θα πρέπει να μάθετε πώς να κάνετε SEO!
Είναι, λοιπόν, πραγματικά εφικτό να γίνετε freelancer SEO σε 48 ώρες;
Λοιπόν, ναι… και όχι!
Τι είναι το SEO…
Ο μόνος τρόπος για να γίνετε καλός σε αυτό είναι να τολμήσετε και να δοκιμάσετε στις δικές σας ιστοσελίδες.
Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα βιβλία στον κόσμο, αλλά μέχρι να το δοκιμάσετε στις δικές σας ιστοσελίδες και να δείτε τον εαυτό σας, ποτέ δεν θα είστε πραγματικά σε θέση να έχετε την αυτοπεποίθηση να γίνετε ελεύθερος επαγγελματίας SEO.
Οπότε ο στόχος αυτής της ανάρτησης είναι να σας δώσει τα βασικά που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε.
Σας προτείνω να πάρετε ρεπό ένα Σαββατοκύριακο, να διαβάσετε όλα τα βήματα και τις στρατηγικές που θα αναφέρω και να ξεκινήσετε.
Εάν το λάβετε σοβαρά αυτό, μέσα σε λίγους μήνες θα είστε σε θέση να αρχίσετε να βλέπετε τι λειτουργεί και τι όχι και πραγματικά να είστε σε θέση να ξεκινήσετε κάνοντας το πάθος σας μια επικερδή επιχείρηση δουλεύοντας ως freelance βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.
Και αν το freelance SEO φαίνεται λίγο τρομακτικό και τεχνικό; Τότε μπορείτε αρχικά να ξεκινήσετε ως freelance συγγραφέας.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη διαδικασία για να γίνετε SEO freelancer (ή απλά να ενημερωθείτε περισσότερο ώστε να μπορείτε να εφαρμόσετε τις έννοιες στη δική σας ιστοσελίδα);
Τι είναι το SEO;
Για όσους από εσάς δεν ξέρουν τι σημαίνει SEO, σημαίνει “Search Engine Optimization“.
Το SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας για να κατατάσσεται όσο το δυνατόν περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Ουσιαστικά, εάν δημιουργήσετε καλό περιεχόμενο που είναι SEO βελτιστοποιημένο, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες κατάταξης στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης από όσους δεν δίνουν προσοχή στο SEO.
Η Google είναι μακράν η πιο χρησιμοποιημένη και σημαντική μηχανή αναζήτησης για την εστίαση σε SEO. Έτσι, θα επικεντρωθούμε σε αυτή τη θέση.
Ένα από τα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν θέλουν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση είναι ότι νομίζουν ότι πρέπει να γνωρίζουν τα πάντα γύρω από ένα θέμα.
Αυτό δεν ισχύει…
Απλά πρέπει να ξέρετε περισσότερα από το άτομο που σας πληρώνει για να κάνετε την εργασία.
Ποτέ δεν θα ξέρω κάθε περιπλοκότητα της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (στην πραγματικότητα, κανείς δεν μπορεί να ξέρει), αλλά ξέρω αρκετά για να προσθέσω πολύ αξία σε επιχειρήσεις ή άτομα.
Υπάρχουν πολλές δεξιότητες εκεί έξω που μπορούν να σας μάθουν πολλά:
- Ξοδέψτε χρόνο για να μάθετε τεχνικές.
- Έχετε τους απαραίτητους πόρους για να φτάσετε εκεί. Αυτό συμβαίνει με σχεδόν κάθε εργασία που σχετίζεται με υπολογιστή εκεί έξω.
Δεν χρειάζεστε ειδική εκπαίδευση ή φανταχτερά πτυχία. Απλά πρέπει να είστε πρόθυμοι να μάθετε, να είστε σε θέση να διαθέτετε τις ώρες για να μάθετε τα βασικά στοιχεία και να μην φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια κάποιες φορές.
Σημείωση: Θέλω να σας τονίσω το βασικότερο. Μπορείτε να ψάξετε στη Google κάθε πιθανή απάντηση σε σχεδόν κάθε πρόβλημα SEO. Μην το ξεχάσετε ποτέ αυτό.
Βασικά SEO
Έχουμε λοιπόν 48 ώρες, για να φτάσουμε στο σημείο όπου θα έχετε τις δεξιότητες που απαιτούνται για να κάνετε τα βασικά καθήκοντα που σχετίζονται με το SEO σε ελεύθερη βάση.
Αρχικά, τι ακριβώς προσπαθούμε να επιτύχουμε και ποια είναι τα βασικά βήματα που ακολουθούμε;
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο πρωταρχικός στόχος είναι να ταξινομήσετε τους ιστότοπους του πελάτη σας (ή τους δικούς σας) όσο το δυνατόν περισσότερο στη Google με συγκεκριμένους βασικούς όρους.
Ας δούμε τι συμβαίνει σε μια επιτυχημένη εκστρατεία SEO:
Έρευνα λέξεων-κλειδιών
Αυτή είναι η διαδικασία της ταξινόμησης των καλών βασικών λέξεων-κλειδιών σε κακών.
Μπορείτε να ταξινομηθείτε στο πρώτο “το καλύτερο freaking blog σε ολόκληρο τον κόσμο“, αλλά αν κανείς δεν το ψάχνει – δεν θα έχει καμία αξία. Ταυτόχρονα, δεν θέλετε να προσπαθήσετε να ταξινομηθείτε με τον όρο “blog” γιατί δεν θα πετύχετε ποτέ – υπάρχει υπερβολικός ανταγωνισμός.
Στη φάση έρευνας της λέξης-κλειδιού, καταλαβαίνετε ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν τον καλύτερο συνδυασμό, δυνατότητας επίτευξης και επαρκούς κυκλοφορίας, επιτρέποντάς σας να δείτε θετικά αποτελέσματα.
Ανταγωνιστική Ανάλυση
Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία όταν εργάζεστε για μια εταιρεία που έχει πολύ ισχυρό ανταγωνισμό.
Είναι απαραίτητο να κάνετε ανταγωνιστική ανάλυση επειδή θα σας βοηθήσει να δείτε πού βρίσκεστε με τις λέξεις-κλειδιά σας και θα σας βοηθήσει επίσης να εντοπίσετε κάποιες ευκαιρίες. Κάποιες φορές, θα βρείτε έναν ανταγωνιστή που μπορεί να κατατάσσεται σε μια λέξη-κλειδί που δεν έχετε καν εξετάσει. Έτσι θα μπορείτε να προσπαθήσετε να αρχίσετε να τα κατατάσσεται και αυτά.
Το SEO περιλαμβάνει πολλές ενότητες και βήματα, που δεν θα μπορούσα, όσο και αν το ήθελα, να τα αναπτύξω μόνο σε μία μέρα. Σύντομα θα ακολουθήσει και 2ο Μέρος, “Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση“.
Δείτε περισσότερα για SEO
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΜΠΡΑΧΑΜΙ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΘΗΝΑ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΙΓΑΛΕΩ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΛΙΜΟΣ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΟΥΛΑ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΥΡΩΝΑΣ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΔΑΦΝΗ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ